خدمت
ارائه خدمات جدیدی که مطابق با تقاضاهای به روز شده مشتریان و شرکت ها باشد یکی از الزامات هر کسب و کاری است و این خدمت توانمندسازی و توسعه بازار نشان دهنده این موضوع است که دنیای تجارت و کسب و کار دائماً در حال تغییر است؛ بنابراین، متناسب با تغییرات جدیدی که رخ میدهد باید روابط و تعاملات تازهای و با شکل متفاوتتری نیز با صاحبان مشاغل و مشتریان برقرار شود. در نتیجه مسئله توانمندسازی و توسعه بازار پیش میآید که میتواند مدیران شرکتهای فناور و نوپا را در این خصوص یاری کند.
زمینههای توانمندسازی و توسعه بازار
هماهنگی راهبردی به معنی آن است که چگونه سازمان در زمینههای مدیریت منابع انسانی، اخلاق، فرهنگ سازمانی، اطلاعاتی، مدیریت بازاریابی، رهبری و .. میتواند به همافزایی، بهبود فرایندها و بهرهوری و عملکرد منجر شود.
فرایند مدیریت راهبردی به سازمانها کمک میکند تا شرایط کنونیشان را درنظر بگیرند، راهبردها را مشخص و استفاده کنند و کارایی آنها را، بررسی کنند.
توانمندسازان در کنار شماست تا به بررسی موضوعات مالی مختلف موردنیاز شما بپردازد؛ از جمله اینکه برای فعالیت خود به چه مقدار سرمایهگذاری نیاز دارید؛ چه نوع حساب بانکی برای خود باز کنید؛ چه نوع بیمهای داشته باشید و قوانین مربوط به بیمه را چگونه در نظر بگیرید. همچنین ما در کنارتان برنامههای پرداخت مالیات را نیز بررسی میکنیم که برای جلوگیری از هدر رفتن بخش زیادی از پول شما به عنوان جریمه مالیاتی یا دیرکرد بسیار مهم است.
توسعه فناوری به عنوان یكی از راهبردهای اصلی و حیاتی برای دستیابی به اقتصاد دانش محور و سالم در كشور، واقعیتی انكارناپذیر است كه باید از تمامی جوانب بررسی شود و مزایا و منافع راهكارهای مختلف آن بررسی گردد. فرایند تعیین و اندازهگیری سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینه توسعه آن برای سازمانهای پیشرو در تحقیق و توسعه امری مهم تلقی میشود. در این رابطه نیاز است تا رویکردهای بومی متناسب با شرایط حاکم بر فضای کشور، ایجاد شده و توسعه داده شوند.
استفاده از تامین مالی در هر نظام اقتصادی حیاتی است و این امکان را به شرکتها میدهد تا محصولات موردنیاز خود را خریداری و تامین کنند. تامین مالی برای ایجاد، توسعه و افزایش سودآوری کسبوکارها ضروری است. بهطور متفاوتی تامین مالی یک روش برای استفاده از ارزش زمانی پول است تا بتواند جریانهای پول موردنیاز آتی را برای استفاده در پروژههای امروز بهکارگیری نماید.
امور گمرکی از جمله مقولههای پیچیده در امر تجارت محسوب میگردد که باید حتما از سوی افراد آگاه انجام شود. مشاوره حقوقی گمرک برای افرادی که به تجارتهای بینالمللی میپردازند، بسیار ضرورت دارد، تا بتواند در مواقع لزوم از هرگونه اشتباه یا خطا ممانعت به عمل آورد. یک وکیل حقوقی گمرک باید در زمینههای مختلف، ازجمله حل اختلافات گمرکی، مراحل ترخیص کالا، شیوههای متفاوت صادرات و واردات در پروندههای گمرکی به قبول داوری و پیگیری امور حقوقی آنها بپردازد.
گاهی یک شرکت میتواند بدون تغییر بازار هدف، رشد خود را افزایش دهد. اما گاهی اوقات هم میتوان محدودهی بازار هدف را گسترش ��اد، که این استراتژی رشد، توسعهی بازار خوانده میشود. توسعهی بازار راهکاری فوقالعاده مؤثر برای بنگاههایی به شمار میرود که نتوانستهاند جای پای ثابتی در بازار فعلی به دست آوردند. در شرایطی که رقابت بسیار شدیدی در بازار حاکم است، کسبوکارهای کوچک باید به دنبال راهکارهای هوشمندانه تر باشند.
از طرف دیگر ممکن است یک محصول، استفادههای جدیدی پیدا کند که در بازار فعلی تعریفنشده باشند.مثلاً یک محصول را درنظر بگیرید که از ابتدا برای مصارف بهداشتی و پزشکی طراحیشده، حالا در زیبایی پوست نیز کاربرد خواهد داشت. بنابراین تولیدکننده مجبور نیست خود را به بازار مراقبتهای بهداشتی محدود کند، بلکه میتواند بازار محصولات پوست و زیبایی را نیز هدف قرار دهد.
در این روش، محصول جدید نمیشود فقط شرکت به بازار جدیدی قدم میگذارد و بدین وسیله فروش و سود خود را افزایش میدهد. بنابراین بازارهای بالقوه محصول یا از طریق شناسایی کاربران جدید یا استفادههای جدید برای محصول، توسعه مییابند.
مقالات مرتبط تــوانمنــــدسازی و توسعه بازار
درخواست این خدمت
برای درخواست این خدمت برای ما پیام ارسال نمایید تا همکاران ما باشما تماس بگیرند.